yesildeniz_ Melike3506 hamile olsak bugün çıkması lazımdı diye düşünüyorum. Umut bizi ayakta tutuyor 😊
pinar_5 Gmzle bu akşam ben yaşadım bunu reglime 8 gün var ilk kez böyle bişi yaşıyorum karnım da ağrıyor. Ama ben ilaç kullanmıştım onun etkisi olabilir diye düşünüyorum. Ne olduğunu bilmiyorum yarına kadar gözlemlicem
yesildeniz_ Melike3506 bugüne kadar ovulasyon aşırı silik çıkıyordu bugün koyulaşmaya başladı. Umutlanıp hayal kırıklığına uğramaktan korkuyorum. Adetliyken yumurtlama olur mu?
Melike3506 yesildeniz_ benimde çok şaştı bu ay herkesin gecikmesi var neredeyse hamile değiliz ama regl de olmuyoruz 😂
Melike3506 yesildeniz_ seni bilmiyorum canım ama ben değilimdir bu kadar uzun süren yerleşme kanaması olmaz ben geçen ay kimyasal geçirdim ona bağlıyorum bu durumu kimyasalda ki kanamamdan sonra ilk reglim olcak ondan bir gariplik var bence
Ztkn2 Gmzle canım neden doktora gitmiyorsun neyi bekliyorsun ? Düşük tehliken olabilir ilaç kullanırsın en azından gitmelisin bence hafife alma lütfen . Gebesiniz zaten belli hayırlı olsun ama lütfen doktora görünün. Canınıza yazık