Ciceklerrrr 14 hafta itibariyle sürekli idralim geliyo ve kasıkta arada bir batma oluyo normal mi kızlar
Edizhr Ciceklerrrr normal canım bende 14 haftalığım tahlillerim falan temiz çıktı çok afedersin lavaboya oturunca idrar yaparken bile hafif ağrı oluyo