Canoski_1 Daha 1 hafta öncesine kadar tansiyonlarım 10-11/6-7-8 idi şimdi bu aralar 12-13/9-10 arası gidiyor gebelik öncesi tansiyon hastasıyım da acaba neden böyle olmuş olabilir fikri olan varmı bu arada 26+2 hamileyim
zynpknt Canoski_1 hafta ilerledikçe tuzu vs en aza indirmek gerekiyor riskiniz yoksa yürüyüş yapın limon suyuyla falan düşürmeye çalışın ama mutlaka doktorunuza söyleyin böyle seyrederse hamilelikte çok önemli malum inşallah döner normale
Canoski_1 zynpknt 14’ü görmedikçe sıkıntı yok diyor doktorum da yürüyüş yapmaya çalışıyorum havalar biraz daha iyi gitse daha sık cıkıcam da galiba hareketsizlikten de oluyor
zynpknt Canoski_1 bana 12 yi geçmesin dedi ama sizin tansiyon geçmişiniz olduğu için 14 e kadar normal olabilirr inşallah girer düzene