Arkadaşlar napabilirim 39+2 yiz sancı yok acı yok hissetmiyorum bi anda mi oluyor
Eselem 40+0 bende de hiçbir şey yok 😭
Eselem ne yaptın dogdu mu benimkide dogmuyor😅
Tecrübeli annelerimiz varsa lütfen bilgilendirsin
Benimde son 9 hala tık yok
Kızlar sanırım bir anda sancı gelecek sporla desteklemek lazım 🥹🥹