Meral_63 İnşallah burada hepimiz bu süreçten geçtik ben boş gebelikten kürtaj oldum Aralık’ta kaç kişi düşük kürtaj oldu emin ol herkes senin gibi umut istiyor o yüzden beta değeri düşmemiş olabilir diyoruz tekrar aynı üzüntü yaşama diye Rabbim en hayırlısını sağlıklısini versin inşallah istediğin zaman Amin amin 🤲🏻🤲🏻