Mucizeebeybi hyhyk bio oil hiç bir işe yaramıyor ilk başka ondan kullandım sonra hemen mıxup body butter 12 yağ içeriği olan nemlendiriciyw geçtim iyi ki geçmişim karnımda hiç çatlama olmadı 33. Haftadayım göğüsüme sürmedim çatladı biraz 😢 ama daha fazla çatlatmasını önledi
Parinas hyhyk bence faydası yok. Sabah akşam dönüşümlü bio oil ve lierac kullandım. Hamile kalmadan önce başladım. 30dan sonra çatladım 🙃
Hatis81 Ben 3 kutu bioil 2 kutu lierac 2 kutu Hindistan cevizi yağı kullandım 18. Haftadan beri . 32. Haftada çatlamaya başladım .
MinikMucize46 Haftamda kakao yağı ve shea butter içerikli bir ürün kullanmaya başladım. Bir de last touch un çatlak önleyici cilt bakım yağına basladim. Sanırım 25. Haftalardaydi. Şuan 34+2 deyim çatlamam yok.
nurisssko En başından beri lierac sürdüm toplamda 3 kutu bitti bazı günler yağlar sürdüm sabah akşam hiç boş geçmedim.bol su içtim fakat herrryerim çatlak içinde.bazen zorlasanda olmuyor demekki dedim kısmet 😂
Hatis81 nurisssko benim karnımın altından ince ince çatladı 36. Haftandayım şimdi lierac devam bi de kantaron yağına başladım . Genetik bence ya
ynzl nurisssko ay benim 15.haftada çoktan göğsümde yeni çatlaklar oluşmaya başladı bile. Zaten genetikten dolayı bende ergenlikten beri doluuuu çatlak var :((( yine de aldım Incia ve Bio-oil kullanıyorum. İleride diğer markaları da denicem ama kesin çatlar karnım da…
nurisssko ynzl şimdiden ben çatlak tedavilerini araştırmaya başladım izleri nasıl geçiririm diye :)) doğumu bi yapalım da hepsi hallolur gibi geliyor :))
edacnr96 Ben Hindistan cevizi yağı kullanıyorum 2-3 günde bir, her gün de normal bi vücut losyonu kullanıyorum. Biraz sivilce ve tüylenme yaptı Hindistan cevizi yağı ama henüz bi çatlama olmadı, tabi daha 30.haftamdayım sonrası nolur bilinmez 🤷🏻♀️