Yarenkavakkaya kızımda kullanmadım bacak ağrılarımdan dolayı 38+5 te doğuma alın artık beni diye yalvardım şimdi oğlumda kullanıyorum çok şükür bir sorunum yok 35 haftalığım bayram temizliğimi dahi kendim yapıyorum sadece ilaca güvenmeyin soda kabak çekirdeğiyle destekleyin inşallah ağrılarınız geçer 🌸