Kızlar dikişlere batikon sürüyorum bide ödem için bi ilaç verdiler su gibi onu sürüyorum aynı zamanda makatta basur vardı oda ıkınırken zorlandığı için sismis anlayacagınız dogurdum ama hala da rahatlayamadım oturamıyorum yatamıyorum şişlik var ayaklarım zaten ödemli kanama olmasa kuru kalır en azından daha kolay iyileşir rahim ama oda var başına gelen anlatabilir mi hareket zor ediyorum bebeğe bile yetemiyorum suan