Bende aynı sorunu yaşadım ağlayarak çıkıyordum wc den felan. 2 aya yakın sürdü. 5. aydayım çok şükür azaldı. Doktorum çatlağı zorlamamak adına duphalac ilaç verdi, ve anestol krem yumuşayıp ıkınma azaldıkça acısı azaldı. Daha sonra doğal zeytinyağı ve doğal yağlar ile sürekli pansuman yaptım. Şu anda iyiym. İlacımı genel cerrahi hocası verdi , kadın doğum doktorum onayladı bu benim sürecim siz de lütfen doktorunuza danışarak kullanın umarım hemen geçer . Yaşayanın halinden yaşayan anlar. Çok geçmiş olsun.