Prensess33 aycinelizsmom benimde amcamın adı banada bu tarz isimler hoş geliyor ama karar veremiyoruz 🥲
Prensess33 Aniiiskosu yok canım neden alınayim biliyorum eski bir isim ama çok hoşuma gidiyor bu tarz isimler aklımda şuan Ali,Aziz, Buğra, Burak bu tarz
Prensess33 Canansrcm Yaa aynı oldugumuuza sevindim sağlıkla kucagimiza alalim inşallah🤲🏻😊Miran ismine bayılıyorum ama kız kardeşim oğluna bu ismi verdi
Zhdnl Prensess33 beğendiğin isimleri topluca bi yere yaz sonra onlara bakarak düşünürsen kolay oluyor benimde oğlum olacağını öğrendiğimde hemen karar verdim bu şekilde belki yardımcı olur sizede ikizler burcuyum 😅😅
Prensess33 Zhdnl eşime diyorum begendigimiz isimleri kağıda yazıp katlayıp içinden bı tane çekelim hangisi çıkarsa onu koyarız artık 😂
Zhdnl Prensess33 ben eşime karar verdikten sonra söyledim 🤣🤣 o da kabul etti beğendi sağolsun bizim daha erken ama değiştirmeyiz diye düşünüyorum Deniz e karar verdik bu arada fikir olsun 🥰
Prensess33 Fundaaaa46 ayy yok ya ilk defa sizden duyuyorum biri daha yazmış takip etmiyorum ünlüleri bilmiyordum onun oğlunun adı olduğunu 😁 Aziz kulağa hoş geliyor diye düşündüm de daha tam karar veremedik
Prensess33 Fundaaaa46 şimdi baktım sayfasına hiç paylaşım yok oğluna dair ismi falan nerden öğrendiniz😁
Beri-4835 Prensess33 Aziz çok güzel ama tek konulması çağrılması sakıncalı dinen. Abdülaziz ismi uygun abd kul demek zaten çok manalı güzel bi isim oluyor ama malesef günümüz tam isimle seslenmeyi reddeder muhtemelen yine aziz derler. Burak ta ali de güzel isimler. Eski diyenlere bakmayın ben çok seviyorum. Yeni isimleri begenemiyorum. Sağlıkla alın kucağınıza hayırlı evlat olsun.🤲
Prensess33 Beri-4835 açıkçası bende eski isimleri çok seviyorum en güzel anlam eskilerde var hoşuma gidiyor Abdülaziz amcamın ismi ama kimse dediğimiz gibi kullanmıyor sadcee Aziz diyoruz mesela bilemedim🥲
2cocuk2kopek Prensess33 bende batın koyacaktım ilk oğluma ama Abdülbatın ubeydbatın şeklinde koyulması gerekiyormuş
Prensess33 2cocuk2kopek evet Aziz ismi de tek kullanılmaması gerekiyormuş bazı kaynaklarda gördüm burda da diyenler var ama ilerleyen zamanda ismini beğenmez Abdülaziz diye hoşuna gitmeyebilir