Haticee11 Kizlar çoğul gebelikte doğum ücreti değişiyormu ikizlere hamileyim bı kaç kişiden duydum değişir dediler kafam karıştı
Merloza Haticee11 doktor muayene ve hastane doğum için ekstra ücret istemedi. Detaylı ultrason için ekstra ödeme yaptım, 2 randevu yerine geçiyor diye.
TwinsAndBeren Haticee11 +8 bin aldılar doğum sonrası yapılan tahlil tetkikler ve 1 aylık ücretsiz muayene hakkı oluyor bu yüzden fark alınıyor sanırım
Edanursoylu Haticee11 benim gittiğim hastanede 7 bin mi 10bin miydi net hatırlamıyorum ikiz gebelik doğumunda fark vardi🌸
Parilti007 Ben de haftaya gidince öğreneceğim değişebilir, detaylı ultrason fiyatı bile değişmişti özelde
Haticee11 Parilti007 yani ultrasonu anladimda doğum neden değişiyor sonuçta bı kesiyle ikisinide alacak 😂
Haticee11 Birikii yani 1000 TL az mis yine ben iki doğum parası aliyolar diye duydum ne yapacmi sasirdim
Faysispicey Haticee11 doğunca çocuk doktoru muayene vs ediyor o yüzden diye açıkladı bana hastane medicalde 20.000 fark alıyorlar
ozzbsb Haticee11 52 bin doğum ücreti tek gebelik için. Şuan hastane değiştirdim orada da 49 bin artı 6 bin ikiz 54 e anlastık
Haticee11 Faysispicey benim doktorumun özel muayenesi var o zaman daha mı çok isterler hangi hastaneyle anlaşması var şu an bilmiyorum
Merloza Haticee11 benimde doktorunda özel muayenehanesi var, ekstra ücret istemedi. Hastane değişkenlik gösteriyor. Onu doktorunuza sorunca öğrenirsiniz.