İnşallah değildir ama uyuza çok benziyor. Sıralı şekilde yaralar var. Bunun bir kuluçka süresi var sizde de çıkabilir veya bağışıklığınız kuvvetlidir hiç çıkmaz. Ben 3 aydır uğraşıyorum bu illetle tam kurtuldum diyorum aileden olduğu için geri geliyor. 31 haftalık hamileyim, evde kızım var ve ne yapıcam bilmiyorum temizlikten de aşırı yoruldum. Sizde başka dr gidin isterseniz doktorlar pek anlamıyor uyuzdan