Arkadaşlar öncelikle günaydın herkese. Ben hamileliğimin ilk haftalarında aşırı derecede mide bulantısı, açlık, yorgunluk, uyku hali çekiyordum. Ama son bi 2-3 haftadır bu belirtilerin hiçbirisi yok. Doktor randevumda haftaya. O yüzden buraya soruyorum. Bu haftalarda hiç bi belirti hissetmemek normalmi? Hamile kalmadan önce nasılsam şu anda da aynı öyleyim hamile değilmişim gibi belirti yok. Normalmi bu endişeleniyorum?