Zeynep85 Merhaba hanımlar ben 24 haftalık hamileyim ve diş ağrısı çekiyorum sizce dişime herhangi bir operasyon yaptırmalı mıyım bebeğin etkilenmesini istemiyorum yaptıran varmı
Mavipatik Zeynep85 Ben kanal tedavi yaptırmıştım 20 küsurlardayken. Çok şükür bir sorun yaşamadım. Geciktirmeden bi dişçiye ve kadın doğum doktorunuza danışın derim. 2. Trimester tam diş tedavileri için en uygyn zaman bence. İlk 3 ve son 3 ay zorlar 🌸
Zeynep85 Mavipatik teşekkür ederim. Doktoruma sordum aslında gidebilirsin dedi. 2 kız kardeşime de hamileyken diş doktoru onlara müdahale etmemiş bende bi şüpheye düştüm işte hamileyken daha da takıyoruz kafaya işte