39+4 = Yalancı sancıların herkeste 3-4 gün sürdüğünü duydum. Ama ben bir haftadır kuru sancı çekiyorum. Kanama yok su patlaması yok yani doğum nişanı yok sadece kuru sancı. Adet sancısı gibi de değil yani. Öyle sancılanıyorum ki düşünün kardeşim ve eşim işten izin alıp geliyorlar. Sanki doğurucam. Ben kıvranıyorum bağır çağır ağlıyorum. 15 dakika sürüyor o kıvrandıran şiddetli sancı ama sonra bi geçiyo adet sancısına dönüyo. Yalancı çoban işine döndü. Dün kontrolde bebeğin kilosu suyu her şey normaldi. Normal istediğim için doktor “bekleyeceğiz” dedi ama hangi sancıya itibar edeceğimi şaşırdım. Bu durumu yaşayan var mı