Merhaba kızlar prolaktin yükseliği nedeniyle gittiğim hastanede beyin emarıyla hipofiz mikroadenomu olduğunu öğrendim ilaç tedavisine başladık dostinex yazdı doktor. Ben gebelik istiyorum doktorum gebe kalırsan da devam etmelisin ilaca yoksa büyüme olabilir dedi. gebe kalıp ilaca devam eden oldu mu ettiyseniz süt gelmesinde emzirme de sıkıntı yaşadınız mı kızlar yardımcı olabilir misiniz