Asellleminee-43 Kızlar 2 bebeğim var geri çekilme ile bayadır devam ediyorduk şüphemiz yok ama hala gelen giden de yok biraz korkmuyor değilim sizce şimdiye gelmeli miydi gece biraz ağrım vardı sabah olurum sandım ağrım gitti sancı da yok 🤦♀️
Kedilibebekli Asellleminee-43 biz korunuyorduk pazar günü hamile olduğumu öğrendim dördüncüye. Üstelik üç numara daha 6 aylık. Yani ben yerinizde olsam test yapardım.
superstar_00 Asellleminee-43 Geri çekilme bir korunma yöntemi değildir 😊 Olmuş olabilir de olmayabilirde.
Asellleminee-43 Kedilibebekli aaaa peki napacaksınız doğacak galiba dört çocuk düşünemiyorum 2 ile çok zorlanıyorum gecikmeniz oldu mu peki
Kedilibebekli Asellleminee-43 doğacak inşallah, zor ama bir şekilde düzen oturur inşallah diye düşünüyorum. Evet gecikmiştim 4 gün.
Asellleminee-43 Kedilibebekli allah yardımcın olsun abla ben yaptım çıkmadı cokmşükğr şimdi de deri altı impilant düşünüyorum