Aysun84 Bu ayın 8 inde düzenli olarak gün aşırı değerlendirmeye başladık reglime 2 gün var çıkar mı acaba test yapsam bilemedim
Nrbn0105 Aysun84 ben de iki gün kala yaptım çıktı 🌸 ama beklemenizi tavsiye ederim, erken öğrenmek çok da iyi bir şey değil 🙈
Salihanurrr Aysun84 salı günü test yaptım 2 gün vardı adete silik çıktı bir tane daha başka test aldm yine silik çıktı sonra ertesine gün kan verdim pozitif kandada. Bence varsa silikte olsa çıkacaktır erken gebelik testi almanızı tavsiye ederim
gizem_esmr Aysun84 ben regle 6 gun kala ogrendim gec dollenme olmazsa silikte olsa erken gebelik testinde cikabilir🩷
Aysun84 Erken gebelik testi yaptım negatif kan versem mi acaba 2 gün beklesem mi regl günümü daha yeni evliyim hiç bir bilgim yok bu konular ile alakalı o yüzden yazmak sormak istedim sizlere de
Aysun84 Normal de hiç rüya görmezdim çok nadir şimdi dalıyorum hep ve rüya görüyorum çok afedersiniz akıntım biraz arttı acaba diyorum kafamdaki ses susmuyor kan vermem için bir yan dan da 2 günü bekle üzülme ya çıkmazsa diyor
KubraYksl1 Aysun84 Çıkabilir ama kesin değil. Ben 4 gün kala yapmıştım çıkmıştı. Bir de teste bağlı. En iyisi kan vermek.
Aysun84 KubraYksl1 hafta sonu sağlık ocağı kapalı pazartesi günü kan vereceğim bakalım inşallah Rabbim nasip eder tüm isteyenlere 🤍