28+3 haftalik bebeklerim iki gün önce kontrolde birinin çatıda olduğunu öğrendik erken doğum dedi doktorum ciğer geliştirici vuruldum. Bu gibi durum yaşayıp ileriki haftalarda dogum yaparak saglikli Bi şekilde hastaneden çıktı mı acaba bebekler bilgisi tecrübesi olan var mı şuan istirahat dedi ama 2 yaşında çocuğumla oda olmuyor