Glzglzglz Merhaba arkadaşlar: bugün itibari ile tam 35+0 olduk.. p.tesi günü çalışamaz raporu yazdırmak istiyorum; haftaya 2gün bayram var onlar doğum sonrasına eklenirmi sizce ( 2 gün 2 gündür ☺️)
Hmdylvc Glzglzglz bayramdan sonraki gün alsanız raporu, garanti olurdu. Ben de 37. Haftaya giricem Cuma günü bayram yanar mı bilmiyorum.
Glzglzglz Hmdylvc bankada calısıyorum dayanmaya calusıyın dedim ama stresli bi iş olduğundan etkilensin istemiyorum,doğum öncesi biraz rahat ediyim dedim 💁🏻♀️
Glzglzglz Hmdylvc aslınsa sadece bu bayram değil bu yıl resmi tatiller baya haftaiçine denk gelen günler var ,yanmazsa ne güzel olur