Kızlar devlet hastanesinde 2. sezaryen doğumum olacak . Sabah en geç 7 de hastanede olmam gerekiyor. İlkini tecrübelemiş biri olarak ben çok korkmaya başladım elim ayağım resmen buz kesti tir tir titriyorum . Kendimi çok kötü hissediyorum. Bebeğime kavuşacağım için mutluyum ama niye böyle oldum bilmiyorum 😑😞