19.03.2025 tarihinde 35+3’de hastaneye rutin kontrol muayenesi olarak gittim NST çekildi doktor hanım ultrason ile baktı birde muayene yapalım bebeğin kafası aşağıda gibi duruyor dedi hazırlandım ve birde ne görelim 6 cm açıklık doğum başlamış 😱 sancım falan da olmadı direk yatış verdi ve sonrasında bebeğime kavuştum 🙏 erken olduğu için küvez ihtiyacımız vardı bunun için şehir değiştirdik olduğumuz yerdeki bütün küvezler doluydu, çok şükür bugün de sütüm gelmeye başladı dualarınızı eksik etmeyin, doğumuna az kalmış korku içinde olan anneler rabbim yardımcınız olsun hepimiz yavrularımıza sağ sağlim kavuşuruz inşallah 🙏