minikmmucizem aslında yukarıdaki hanımefendi doğru söylüyor. Direk doktorumdan aldığım bilgiye göre söylüyorum. 4 haftalık bir gebelikte bebek tahminen 7 gün önce yerleşmiş oluyor. Yani yaklaşık 1 haftadır beta hcg salgılanmaya başlamış demektir. O nedenle beta hcgnin adet günü yani 4. haftada daha yüksek seviyelerde olması gerekir min.100-200 gibi. Düşük değerler ya geç döllenmedir ya da nadir görülen istisnai bir durumdur. Benim de 4.haftada 48 çıktı, kimyasal ihtimalini düşündüm ama bana da hep kaç olduğu önemli değil artış önemli dediler ben de umutlandım. Ne yazıkki düşündüğüm gibi kimyasal oldu. İhtimalleri göz ardı etmeyin diye söylüyorum; geç döllenme yoksa haftasına göre düşük değerlerin kimyasal olma ihtimali yüksektir