Pazartesi kan verdim negatif sabah tekrarlamayı düşünüyorum ama bu ay çoğu kişinin gecikmiş kafam karıştı kızlar ya önceki kimyasal gebeliğimde de 13. Günü 58 ile öğrenmiştim geç döllenme olabilir mi yine diyordum ama bakıyorum herkes gecikme yaşamış bu ay