denizers
Kzilar daha once de yazdim 10 gun kala belime ve kâşigima ağrılar giriyor diye,o güden beri ayakta fazla kalınca belim kopuyo sanki kâşigima da vuruyor ,Bu durunu yaşayan oldu mu acaba ,biraz halsizlik biraz mide ekşimesi ,gaz sorunum da var :( .üç ay önce kürtaj oldum ilk kez bu ay korunmadım .nasil gecer acaba agri ya da nasil hafifler