Meleksahin58 sezaryen olmuştum ve hatırladığım kadarıyla yazıyorum
Hemşireye vermek için
1adet bez
1adet hastane çıkış seti
Zıbın koymuştum. Zaten setin içinde gerekli hersey vardı.
Ayrıca
2 tane 5li takım
1tulum
Zıbın, çorap, şapka, eldiven
Nohut battaniye
Bez, ıslak mendil bunlar bebek için kullandıklarım oldu
Kendim için
2tane önden düğmeli pijama takımı
1paket depend (hastnede 3tane kullandım sanırım 1gece kalmıştım)
Normal ped kullanılacak bi durum olmuyor
Kalın çorap
Hırka
Emirme sütyeni, emzirme atleti
Gümüş kapak
Ayrıca annem kayısı hoşafı, granül kahve, kremalı bisküviler, hurma, zemzem suyu gibi şeyler getirmişti çok işime yaradı. Rezene çayı ve süt artırıcı şeylerde içmiştim hastanede bestlak damla ve malt içecek almıştım yanıma.
Ben kendi isteğimle evimde daha rahat edeceğim için bebeğimde iyiydi tek gece kaldım ve çıktım bunları kullandım. Bunun haricindekileri boşa götürüp getirmiş oldum. Bebek için puset götürdüm birde