Klcarslnn benim 4.65′ ti. Dahiliyeye yonlendirdi bana hic bu ilaclardan vermedi ya. Yuksek dozlu d vitamini ve yine yuksek dozlu b12 verdi. Bir de abur cuburu kes bol yeşillik tuket dedi (abur cubur falan zaten yemiyordum da, nadiren cips vs). Gercekten vitaminleri kullanip bol yesillik yedim simdi 3,5 olmus. Ama kontrollerde bebege bi etkisi olmamisti. Devam etseydi belki zarar verirdi Allah korusun