Meleksahin58 oğlumda koleztazla doğuma gitmiştim daha doğrusu 35 haftada kaşıntıdan gittim 2 hafta hastanede kaldım gözlem altında 37 de suni ile normal doğum yaptım. Şimdi 19 haftalık hamileyim inşallah tekrarlamaz oğlumu bırakıp hastanede yatmak istemiyorum. Alt ast değerlerinin yüksekliğinden anlaşılıyor yağsız yemek yemen lazım kırmızı pancar enginar karaciğer dostu değerlerini düşürmek için bunları tüketmelisin. Gebelik başlarında da yükseldi değerlerm fakat doktor son haftalarda kolestaz artar kullandığı. İlaçlardan dolayı şimdilik yüksek dedi ( prilam, folik asit) şu an düşük değerim ama devamlı takip ediyorum vaktiyle sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi. Doğumdan sonra düşüyor zaten değerleriniz