Tufu2 Baciko bende aglamıstm 5. Günümde acaba adetmi oluyorm diye ama doktor demişti adet olcakmıs gibi bi his agrı olabilir korkma demişti kanama olmadıgı sürece lekelenmede olabilir demişti güzel düşün canım benim
Tugcengiz 17 ocakta transfer oldum bel ve aşırı gogus hassasiyeti olan var mı. Bu ikinci transferimde