Nazsuuu Meral_63 bende de çıktı bütün testler pozitif doktor 4 haftadan sonra bta sıfırlanr demişti ama belkide vardır bilemeyiz kan vererek öğrenebilirsiniz
Nazsuuu Meral_63 doktorlar bi reglden sonra hamilelik olsun diyor aslında yani regl olsanz daha iyi olur
Nazsuuu Meral_63 rica ederim ama korumasız ilişki olduysa direk hamile kalan insanlarda var yani o yüzden en iyisi kan vermek sizde stree girmeyin hayırlısı neyse o olsn