Sedali60 Bugün indirimdeyken süt sapma makinası alayım diyorum ama acaba Philips mi yoksa lansinoh mu alsam fikirlerinizi alabilir miyim özellikle kullananlardan?elektrikli olanından alacağım
Hayal-umut Cnm bence çocuk doğsun gerek duyulursa alırsın bence. Çalışırsan felan bilemem ama ev hanimiysan boşa masraf yapma derim
Sedali60 Hayal-umut çalışıyorum ve illaki laZım olacak bence canım çalışmaktan ziyade evdeyken de kullanırım diye düşünüyorum meme ucu sorunsalından dolayı🤭
Salmanc Hayal-umut sütü gelmezse veya prematüre doğrsa allah korusun o zamanda lazm oluyor çalışmamak önemli değil bence uygun bişey alınabilir süt gelmeynce hemen mama veriyolar hasta ede
Caglaaa Sedali60 bende bugün eşime aldırdım philips gayet memnun kaldım güzel çekiyor önemli olan memeyi tutturmak
Gamzelibebek Sedali60 ben bugün sipariş verdim avent manuel olanından umarım rabbim memnun kalmayı nasip eder ☺️🙏🏻
Trabzonli Ben de lansinoh aldim hepsiburada sitesinden. 270 e falan aldım fiyatlar cok uçuk ama mecburum çalışan anne olunca illaki ihtiyacim olcak diye aldim. ☺