bebisinannesi1 Kızlar bana suan hemen yardımcı olmanız gerekiyor 6 aylık hamileyim ve aşırı karın agrim var sıcak su eminim rahatlatır koysam sıkıntı olur mu koymasam dayanamıyorum yada yapabil3cegim bisey var mı
Bezelyelerimm bebisinannesi1 benımde cok ağrımıştı sıcak su torbası yaptım koydum elektırıklı battanıyenın ıcıne gırdım karnımı sırtımı ayaklarımı sıcak tutmaya calıstım bı tanede parol içerdim
Eymenkuzusu bebisinannesi1 sicak suyu karniniza degilde ayakalriniza koyarsanz daha cabuk etki eder muhtemelen gaz sancisi olabilr.
bebisinannesi1 Bezelyelerimm yani bi zararı olmaz demi yatırmiyor kaburgalarıma kadar ağrı hissediyorum
Bezelyelerimm bebisinannesi1 yanı ben zararı olur olmaz diyemem kendım yaptım cok sukur bırsey yaşamadım
ipekveatlas ben hamileliğimin basında bunu yasadım gercekten kötüydüm ebemi aradım sıcak su önerdi zararlı değil mi diye kaç kere sordum ne zararı olucak demisti. ise de yaradı bu arada