Yeni geçirdim bugün daha iyiyim ilk üç günü ölüyorum sandım kaldı ki ben normal doğumu bile 5 cm açılmam olana kadar anlamamıştım acı eşiğim çok yüksektir. İlaçsız atlattım 11 haftalığım Dr ilk trameser olduğu için ilaç vermek istemedi bende kullanmadım sadece ateşe dikkat et ateşlenme tehlikeli dedi. Çok şükür ateş olmadı. Sizde 3 güne çok rahatlarsın iz ilaç da bilmiyorum ateş olmadığı sürece kullanma taraftarı değilim