Ebru_ebru ben de sinirden, stresten uyuyamıyorum. İşten ayrılmama 1 hafta kaldı. Bebek erken gelmese bari. Gerçekten yıldım artık, insanların bencillihinden ve nankorlugunden. Bı içim rahat bı şekilde evimde surabilsem artık 😔😔😔, o kadar çok stres oldum ki iş yuzunden, Hamileliğin boyunca …..😔