Selam anneler, bebeğim mayıs 10-20 arası doğucak inşallah. Yaz bebeği olacağı için giyim alışverişi konusunda çok kafam karışık mesela hastane çıkışları hep uzun kollu biliyorsunuz mayıs ortası için normal diyme? en azından ilk günleri için uzun kollu giymesi? Sonrası içinde nasıl giydirmeliyim? Genel bilgi verebilir misiniz lütfen 🙏🏼