Ben geceden başladım sık tuvalete gidiyorum sızıntı mı var acaba diye hafiften ağrım da vardı baktılar test alın yapalım dediler vazgeçtim gece gece nerden bulcaktım. Nst ye bağladı sancı yok. Eve geldim 1-2 saat sonra yine gittim ağrım için açıklık yok doğum belirtisi uok nst de sancı çıkmıyo dediler gönderdi eve. Eve geldim sabaha karşı 5 de gittik başka biri vardır belkş bakar diye. Açıklık için Baktı yok dedi nişan geldi mi diye sordu yok dedim nst taktı kan idrar istedi verdim mst temiz çıkınca şuan yrr yok pozitif hastalar var eve git dediler pandemide. Eve geldim 7-7.30falandı grce boyunca gözümü yummadım halim dermanım kalmadı su içmiyorum ki bakıyım su mu değil mi hala geliyo mu medikal yerler açılsın test almaya gitsin eşim diye beklerken suyum geldi ıkınmam geldi üstümü değiştim hafif pembemsi akıntı da gelmiş hastaneye gittik hemen çatala aldılar baktılar tam açık saçlar gözükecek hopp apar topar doğum odasına aldılar sonrada doğdu bebeğim zaten.