Hepinize o kadar teşekkür ederim ki görmeden böyle cevaplar verip içimi rahatlatmanız neyseki doktorumuzda ultrasona aldı ve bebeğimin kalp atışını dinletti ilk dediği şey Amin diyelim sağlıklıyız demek oldu. Yerleşme kanaması olabilir dedi kahverengi lekelenmeler şeklinde devam eder hatta az miktarda kanamamız da olabilir dedi bol bol dinlenicez bol bol su içicez kabız olmak yok dedi.Allahıma binlerce kez şükür evladım iyi 🤲🏼