Arkadaşlar merhaba. Sisteme göre bugün 7+6 günlük gebelik var.
Son adet tarihim 25 ocak.
Şubat ayında eşimle tek birliktelik oldu 8 şubatta daha sonra eşim şehir dışına gitti.
Bat 24 şubattı bekledim regl başlamayınca 24-25-27 şubatta biri erken gebelik testi olan 3 tane test yaptım teste çift çizgi göremedim. En son 28 şubatta yaptm silik çizgi gördüm.
3 mart kan verdim beta 670 çıktı
6 mart kan verdim >1000 yazıyordu
8 mart kanda 4700 gördüm ve sonra kan vermedm.
Beta 600 ken dr gittim kese göremeyiz diye muayene etmedi. Sonra bende tekrar gidemedim gitmekte de acele etmedm geç döllenme olduğunu düşündüğüm için.
3 gün önce açık kahve bi lekelenme ile KD ye gittim kese var ama henüz bebek yok 10 gün sonra tekrar gel dedi.
Ama hesaplıyorum geç döllenme bile olsa tarihlere bakarak artık bebeği görmüş olmamız gerekmez miydi? Yani neleri düşünüyorm artık. Spermler tahimde en fazla 5 gün yaşıyormuş. En gec 13 şubatta döllenme gerçekleşmeliydi. Zigotun yolculuğunu tamamlayıp rahme tutunması da 2 hafta.
Bütün bunların üstüne de geçti 20 gün. Yani bana kesin boş gebelik gibi geliyor 🥹 lekelenme tekrar başladı progesteron vermisti doktor onu kullanıyorm ama kafamın içi hiç susmuyor. Sizce döllenmeden kaç gün sonra bebek kesenin içinde görünür bi bilginiz var mı ?
Bu ikinci gebeliğim ilkinde herşey gününe olmustu 5. Haftada kese 6. Haftada kalp atışı duymuştuk. Bu böyle olunca endişelendim.