mrserdogan12_ Merhaba bende yumurta toplamadada oldu transfer sonrasındada oldu normalinden fazla gaz oluyor ve sancılanıyorum sizde oldu mu acaba kullandığımız ilaçların yan etkisimi?
Tugcengiz mrserdogan12_ evet bende topladıkları sonra çok oldu. İlk transfer dede olmuştu. Bunda fazla olmadı sadece göğüs hassasiyeti çok bide bel. Bide hamsurunca acıma hissi var
mrserdogan12_ Tugcengiz bende 18 inde oldum 😍bekliyoruz 28ninde kan vericem inşallah güzel sonuçlar alırız
mrserdogan12_ Tugcengiz sürekli uyuyorum bide acıkıyorum önceki hamileliğimede belirtiydi beni bıraksalar lan vericem duramıyorum başka zaman hemen gezer şimdi 1 aydır 1 hafta geçmedi 😂😂😂😂