hilal_tas94 Kızlar 8+4 hamileyim bu rabbimin izniyle 3. Bebeğim olacak ama ben diğer gebeliklerimde böyle ağrılar yapmadım karnımın içi inanılmaz ağrıyo alt rahme doğru sancı vuruyo. Biraz önce sol tarafa doğru uzanırken kalkıyım dedim karnımdan sanki kocaman göbeğim var içi kasılırya öyle kasılma vurdu bıçak saplanır gibi. Böyle yaşayanlar varmı benim bu denli ağrı ilk defa başıma geliyo
Gamzeki Benimde ilk gebeliğim , ilk haftalarımda çok ciddi sancılar yaşadım eşim elimden tutarak kaldırıyordu beni, zor hareket ediyordum. Hastaneye her gitmemde doktoruma soruyordum normal diyordu ilk iki ay olabilir diyordu çok şükür geçti