seydabal_60 Kızlar erkek bebek için isim önerisi ben Metehan istiyorum eşimde beğendi ama hala kararsızız bi uras diyor bi metehan yardımmm fikirlere ihtiyacımız varrrr 😂🙏
1prens_1prensesannesi_ seydabal_60 Benimde oğlum olacak canım nasipse bende Metehan düşünüyorum dolu dolu bir isim bence
Yogurtlupilav seydabal_60 ben de Metehan ı daha çok beğendim açıkcası, hatta Mete Han olarak ayrı ayrı koyardım ben olsam ☺️ Sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Tulayy1 seydabal_60 Metehan ismi çok güzel bizim etrafımizda çok fazla olduğu için biz Tuğkan a karar verdik hayrlisiyla kucaklarimiza alırız inşallah bebişlerimizi 🌸💙
minikkurabiyelerinannesi seydabal_60 Benim oğlumun adı Alparslan şimdi tekrar hamileyim cinsiyet belli değil erkek olursa kerem düşünüyorum kız olursa bakacağız 💖💙
Sara_bebek seydabal_60 Metehan cok guzel bir isim ben 4 gune doğurucam 2 isim arasinda kalmiştik sonunda kararlaştirdik benim oğluşumunda ismi Ayaz olucak inşAllah 🙏