tubb6 korkutmak istemem ilk kizimda bilmedim icin altan muayne oldum 2. Ci muayneden sonra suyum patladi Allah’tan haftam gelmişti simdi 2.ci hamileyim 29 hafta kasilamm.oldigu icin nst soktu doktor 2 defa bi sanci var dedi bi yok dedi sonra altan muayne istedi ama ben kabul etmedim çünkü ilk kziimdaki olaydan sonra bi travma kaldi altta muayneyi kabul etmedim icin doktorlar tartistik resmen ve doktormu degistirdim