cakethesel Merveesila Anladım.Evet kese etrafında olsa söylerdi doktorun.Benimde kanamam olmuştu 13. Ve 16. Haftalarımda.Progestan kullanırken lekelenmem devam ediyodu yavaş yavaş kesilmişti o kahverengi lekelenme.Seninkide kesilir inşallah canım
Merveesila Senin yine baya ilerlemiş cnm maşallah hala var mı düşük tehlikesi peki Rabbim sağ salim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin o kadar zor ki beklemek anlayabiliyorum seni
Songulblt Merveesila 3. Ayına kadar düşük tehlikesi her gebelıkte varmış bıde benım ki tüp bebek yoğun kanama yaşamıştım ondan canım
Merveesila @Songulblt benim dördüncü gebeliğim cnm bi kimyasal gebelik oldu iki kızımın arasında bu da öyle olur diye çok korktum 9 aya kadar kanama yaşayan bile oluyomuş kimseye evlat acısı yaşatmasın Rabbim henüz oluşmamış olsa bile ne kadar bağlanıyosun ilk gebelik mi senin