GizemCY amin çok teşekkür ederim 🌸 Doktorum ve anestezi ekibinden çok memnun kaldım. Ameliyatta baş ağrım tuttu ve bir adam başıma masaj yaptı 😅😅 bir başka birisi destek için elimi tuttu . Gerçekten çok iyi geldi korkuyordum. Sonrasında da ebeler ve hemşirelerden çok memnun kaldım. Emzirmede sorun yaşıyoruz sürekli yardım için odaya gelip gidiyorlar . Yarın çıkışımız olacak sizede kolay doğumlar diliyorum 🌸