Aabbhjkndbdnnn Kizlar 17 haftalığım devlete gidiyorum perinatoloji bölümüne randevu alıp git dedi bana bir sıkıntımı var yoksa herkes gidiyor mu
Rabia_Han_Dikmen97 Aabbhjkndbdnnn ayrıntılı ultrason için demiştir büyük ihtimalle bir sıkıntı olsaydı eğer söylerdi bence
EsilaMiracAyazEren_Moms Aabbhjkndbdnnn bu son gebeliğimde beni de göndermişti. Detaylı ultrason görüntüsü almak için o kötü bişey değil
Aabbhjkndbdnnn EsilaMiracAyazEren_Moms benimde 3 gebeliğim ilk defa bu gebeligimde gönderince aklıma düştü 🙈
EsilaMiracAyazEren_Moms Aabbhjkndbdnnn bana da öyle olmuştu ama korkulcak bişey yok rahat olsun için, bişey olsa doktorun mutlaka söylerdi
Aabbhjkndbdnnn EsilaMiracAyazEren_Moms teşekkür ederim içim rahatladı pek bilgi vermiyo malesef devlet hastanesi insanın içinde sorular kalıyor
EsilaMiracAyazEren_Moms Aabbhjkndbdnnn Allah bildiği gibi etsin onları, bi de ordan oraya sürüklemeleri yok mu 😡
Aabbhjkndbdnnn EsilaMiracAyazEren_Moms ahh malesef ki hassasiyet olmuyo bazen umarım sağlıkla kucağımiza alalım inşallah