Bende aynı süreçten geçtim bu dönemde hem progestan iğne ve fitil kullandım. Benimde bazen bahsettiğiniz şekilde lekelenmem oluyordu. Doktoruma sordum eski kanama alanından geliyor endişelenmene gerek yok dedi. Allah korusun yeniden adet kanaması gibi parlak kırmızı renkte olursa kanamanız o zaman risk söz konusu. Siz yine de muayenede doktorunuza bi danışın