MerveYlmz15 Merhaba kızlar başımın sağ tarafı çok agrıyodu tansiyonumu ölçtüm 10 a 4 küçük tansiyonum düşük bebek için risklimi napmam gerekiyor
mrp2023 MerveYlmz15 tansiyon aletiniz doğrumu ölçüyor yanınızda başka biri varsa onunkini ölçün sizinki hala aynı çıkıyorsa doktora gidin düşük çünkü
Duduperi MerveYlmz15 Benim de 9/4 e kadar düşüyor ara ara. Doktorum gebelikte yüksek tansiyondan korkulduğunu, düşük tansiyonu normal kabul ettiklerini söyledi. Hemşirem de az az ve sık sık beslenmemi söyledi. Bir de bol su :) Geçmiş olsun 💐
sehnazz000 MerveYlmz15 benimde genelde 9-4 falan oluyor doktora sordum sıkıntı yok demişti ama sen yinede kendi doktoruna sor her insan farklı oluyor benim hamilelikten öncede böyleydi beni çok etkilemiyor bu yüzden🙄 ama sen bol bol su iç ve sık beslen
MerveYlmz15 Duduperi çok teşekkür ederim ya içimi rahatlattınız 🥹 suyu çok içmiyorum 2 3 bardak anca ondan mı ki
Duduperi MerveYlmz15 Su çok önemli ben günde 2 litre su içiyorum yine de doktorum su tüketimini arttır diyor 😅 Bol bol içmeye çalışın 2-3 bardak bütün insanlar için az bir miktar bence 🙈
MerveYlmz15 Duduperi maşallah ya nasıl içebiliyorsunuz canım hiç istemiyor normaldede su içmesem aklıma gelmez hamileliklerimde de öyle 🫤
MerveYlmz15 sehnazz000 doktora gittiğimde unuttum sormayı cinsiyetimiyizi ögrenemedik hala göstermiyor yine göstermeyince tansiyon çıkmış aklımdan🙈 ama tansiyonum normalkende agrım vardı muhtemelen migren 🫤