BerilGzl bende yaşadım o sancıları çok sık sık durmadan vuruyordu , bir oluyor 1saat olmuyorsa o sadece doğuma hazırlık sancıları deniyor , sancılarını say düzenli olarak olursa o zaman hemen hastaneye koş şuan endişelenicek birşey yok ☺️ Benim 5 dakikada 3 kez falan oluyordu öyle doğurdum .