Caglasvm01 Kızlar ben geçen hafta 13 martta beta hcg baktırdım 12,41 çıktı 20 mart yani bugün 64,14 bana çok az artmış gibi geldi kimyasal gebelik olabilirmi başına gelen varmı ?
Ssozdmr Caglasvm01 Umarım kimyasal değildir ama ne yazık ki öyle gibi duruyor 😢 Doğru zamanda sağlıkla Allah gönlüne göre versin 🤍
rmysanur0919 Caglasvm01 olumsuz düşünme benim ikiz gebelikti ve beta hcg ilk öğrendiğimde 74 falandı 5 haftalıktı kese bile görünmüyordu 9.hafta da kalp atışını duyduk öyle söyleyim herşey de bi hayır vardır hemen umutsuzluğa kapılmayın
Caglasvm01 Eda42_ Farklı bir hastanede verdim ama 2 kat artması gerektiği yazıyor o yüzden endişe ettim ama doktorum herkeste değişen bişey bu hesaplamalara takılma 9 gün sonra tekrar gel dedi ama inanılmaz gerginim gerçekten.
Caglasvm01 Gulfmogz benimde kızımdan önce ve kızımdan sonra olmak üzere 2 kimyasal gebeliğim var açıkcası o yüzdende korkuyorum
Eda42_ Caglasvm01 İnşallah sağlıklı olur kötü düşünme bakalım tekrar kan ver bakalım aynı yerde iki gün sonra o zaman belli olur
Gulfmogz Benim ilk gebeliğim kimyasal gebelik sağlıklı gebelik olmadığı için oluyormuş aslında bundada vardır bir hayır demek lazım hep dua ediyoruz sağlıkla kucağızma alalım diye rabbim hayırlısını versin inşallah. Devamlı oluyorsa acaba bir sebebi de olabilir mi hiç sordunuz mu doktora acaba bende tekrar aynı şeyi yasycagim diye çok korkmustum
Caglasvm01 Gulfmogz ilkinde zaten hiç önemsemiyolar ikincidede kızım sağlıklı doğduğu için önemsemediler art arda olunca problem oluyomuş ama buda kimyasal olursa artık ben istiycem araştırılmasını.
Caglasvm01 rmysanur0919 zaten artık beklemekten başka çarem yok zaman göstericek zaten sağlıksız bi gebelikse elden bişey gelmiyor malesef bir sonraki kontrolüme kadar sabırlı olucam bu konuyuda unutmaya çalışıcam artık teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için🙏🏻
mrp2023 Caglasvm01 farklı hastanede verdiğin için o biraz kafa karıştırıcı oldu ama yinede düşük bi artış