Valla ilk defa 9 unda yumurtlama 10 unda çatlama gördüm değerlendirdim tabi. Az önce kasığım ağrıdı bi şüphe düştü içime ya.. evdede artimed test var. Uygulama 24 ü gösteriyo benim adetim 3-4 gün ileri atar pcosluyum. Ama çatlama gördüm bilemiyorum erken adet olur muyum. Sizce kızlar?